Konu
4 Senedir 3 Davetiyem var :)
06-10-2014, 18:23:21
#1
toLqahan
Antalyada işini Yaptıgım cok sevdiğim bir abime verdim mecbur. 2 Yıldız Kalınca Bunalıma Girdim
1 Yıldızım Gitti Kendimi 2 yıldızlı Klüp gibi hissediyorum