• 18-02-2008, 23:39:49
    #10
    a-zu-ha-ha

    hocam çok mu arıyorsunuz böylelerini
  • 18-02-2008, 23:40:14
    #11
    ya allahım vallahi ben burada köpürdüm

    sen iyi dayanmıssın
  • 18-02-2008, 23:41:28
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    msn kullanmıyorum mutluyum..
  • 18-02-2008, 23:42:05
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ya abi bunlar fecii ya allahtan bana gelmiyorlar

    (22:29) !Lkmmm
    eren bırak kardeşim
    (22:29) !Lkmmm
    bizi işi bilmiyor sanıyo
    (22:29) Eren:
    ulan bızı yıcek bu

    tam komedi bunlar ya
  • 18-02-2008, 23:42:34
    #14
    Misafir
    Sabrını takdir ettim deli_dana
  • 18-02-2008, 23:42:37
    #15
    (22:23) Eren:
    beyefendi gonuya gelecek olursa bize site aç
    (22:23) Eren:
    parası neyse veririz
    (22:23) deli dana - Bend:
    "slm, naper, biz site açacaz hangisi para kazandırır" gibi cümle ler
    (22:24) Eren:
    hacıı bi kıyak yap işte
    (22:24) Eren:
    hee hacı

    Abi sen nası sabır ettin ben olsam vallaha öylebir söverdimki.
  • 18-02-2008, 23:42:55
    #16
    yok canım bu kadarda olmaz deli dana kurgulamıştır
  • 18-02-2008, 23:42:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bu konu yapışkan yapılmalı :A
  • 18-02-2008, 23:46:01
    #18
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok canım bu kadarda olmaz deli dana kurgulamıştır
    isteyene logları verebilirim, pelinle kavga ettim bu tospaalar yüzünden , onlarla dalga geçecek vaktin var, benle iki satır konuşmuyorsun diye.


    ben gerçekten sabırlı birisiyim. sabretmemem gerektiği yerde sabretmem sadece. iyi çocuklar, daha konuşturacaktımda işlerim var halletmem gereken.