MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok canım bu kadarda olmaz deli dana kurgulamıştır
isteyene logları verebilirim, pelinle kavga ettim bu tospaalar yüzünden , onlarla dalga geçecek vaktin var, benle iki satır konuşmuyorsun diye.


ben gerçekten sabırlı birisiyim. sabretmemem gerektiği yerde sabretmem sadece. iyi çocuklar, daha konuşturacaktımda işlerim var halletmem gereken.