• 17-02-2008, 23:29:39
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu yöntem tek maçta değil, birden fazla kapısı olan her yerde kullanılır (iyi fikir )
    TayFun KesKin
  • 17-02-2008, 23:32:40
    #20
    yok gerek yok alisamiyende atla gir yukardan Yol stadın ustunden geçiyor bir atla statdasın Ama bu yontemi ccooook önce okuımuştum /: guzel yontem
  • 17-02-2008, 23:41:48
    #21
    Ben böyle bir taktikle 5 yıldızlı otelde beleşe 4 günlük tatil yaptım

    Arkadaşının babasının 1 haftalık programı 5 yıldızlı bir otelde. Babası gelmiyor, onun yerine benim arkadaşı gönderiyor. Arkadaş çağırıyor beni. Ben kimliği güvenliğe bırakıyorum ve giriyoruz otele oda fiyatları falan konuşmak için (numarasıyla). Açık büfe öğlen yemeğini yedikten sonra otelin en üst katına çıkıp dışarıdan otele girmek için yer araştırıyoruz. Sonra ben kimliği alıp çıkıyorum otelden..

    Yarım saatlik bir yürüyüşün ardından denize taş ata ata sanki bir müşteriymiş gibi sahil tarafından otele giriş yapıyorum. 2 gün 2 gece güzelce arkadaşla beraber eğleniyoruz. 3.gün otele giriş yaparken kimliğimi verdiğim bekçi ile karşılaşıyoruz! Onu kafaya alıyoruz ve ufağından bir yalanla sıyrılıyoruz..

    4 gün sonunda yine aynı taktikle denize taş ata ata sahil boyundan otoyola çıkıyorum, arkadaşta otelden çantamı getiriyor. Dolmuşa atlayıp izmir'e
  • 17-02-2008, 23:43:05
    #22
    DohPitch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok gerek yok alisamiyende atla gir yukardan Yol stadın ustunden geçiyor bir atla statdasın Ama bu yontemi ccooook önce okuımuştum /: guzel yontem
    zaten alisamiyendeki maç bileti kaç para ki
  • 18-02-2008, 02:03:35
    #23
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    güzel yöntem tuttum
  • 18-02-2008, 04:16:27
    #24
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wa-rez yasak
    mükemmel ))))