• 16-02-2008, 22:57:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar, bu gün 8 numaradan indik, baktım karşıda bir afiş arkadaşa dedim Şebnem Ferah o yok yok o değildir dedi neyse dedik ilerledik. Daha sonra Kordon'da yürürken bir çok yerde afişini gördük,(OYMUŞ)... Şebnem Ferah 23 Şubat'ta İzmir'de. Konser Fuar Atlas Pavyon’da olacak. Anlaşılan İzmir sokakları tıka basa dolacak

    TayFun KesKin
  • 16-02-2008, 23:38:28
    #2
    sayılı günler, bir aydır bekliyorum şu konseri, az kaldı az
  • 23-02-2008, 00:38:07
    #3
    Evet konser bu akşam, bakalım ne olacak
    TayFun KesKin
  • 23-02-2008, 00:45:19
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu yeri kötü olmuş
    Off Topic daha uygun olur bence (:
    severim Şebnem Ferah'ı.
  • 23-02-2008, 00:46:59
    #5
    bende maxıgeyık bolumde gorunce saka sandım.
    Bılmıyordum bılseydım gıtmek ısterdım. Daha oncede gıtmıstım ızmırde. Sebnem Ferah konserlerı cok guzel oluyor.
  • 23-02-2008, 00:51:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    severim şebnemi...
  • 23-02-2008, 00:56:19
    #7
    Bende komik bişe aradım epeyi
  • 23-02-2008, 01:07:32
    #8
    Bilmem genel sohbet konusu olduğunu düşünerek buraya açtım

    TayFun KesKin
  • 23-02-2008, 01:08:58
    #9
    <konu dışı> hocam direk imzanıza "Tayfun Keskin" yazsanız her mesajın altında otomatik olarak görünür yani yorulmassınız sizde "Tayfun Keskin" yazarak </konu dışı>