Konu
Şebnem Ferah İzmir Konseri.
23-02-2008, 00:46:59
#5
Maharaja
bende maxıgeyık bolumde gorunce saka sandım.
Bılmıyordum bılseydım gıtmek ısterdım. Daha oncede gıtmıstım ızmırde. Sebnem Ferah konserlerı cok guzel oluyor.