• 14-02-2008, 18:14:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Geçen gün yoldaki bir bilgisayarcıya girdim.İçerida ortaokul çağlarında bir çocuk vardı konuşmaları aynen iletiyorum.
    Çocuk:Merhaba abi
    Bilgisayarcı:Merhaba oğlum buyur
    Ç:Ya abi hani boyle oyunlar varya FIFA 2008 ,Call of Duty ,Silkroad .....
    B: Eee uzatma
    Ç:Ha işte oyunlar buyuk oluyor ya abi
    B:EEeee
    Ç:benim bilgisayarım var dayım getirdi abi Arabistandan arapçaydı türkçe yaptık.Ama onun ekrarn kartı çok az oyunlar sığmıyor.Övünmek gibi olmasın bende bilgisayardan çok anlarım.Profosor olacam (Burada koptum)
    B: Hmm (Adam kendi de gülüyor)
    Ç:Ha şimdi bende karnemde takdir aldım abi ekran kartı alacam abi bu oyunların hepsini oynamak istiyorum abi..
    B:Tmm hallederiz (Adam zor duruyor)
    Ç:Şimdi abi 514 lük birtane ekran kartı alırsam kaç tane oyun sığar abi..?
    Bilgisayarcı durumu anlatmaya çalıştı ama ben duramadım koptum orada
    Bundan sonraki B ler BEN oluyor
    Ç:Ne gülüyon sen çok mu bilgisayar biliyorsun?
    B:Senden çok bildiiğim kesin.
    Ç:Yok ya ben bilgisayarda oyle birşey yaparım sen ömür billah çözemessin.
    B: Hadi ya neymiş o sigortayımı kapatacan
    Ç: Hayır.Sadece iki mayus() hamlesiyle masaüstündeki herşeyi yok edeblirim ben.
    B: Abi sen harcanıyorsun buralarda
    Sonra sinirlendi gorursun msn'ini hacklemessem diyerek gitti zaten
  • 14-02-2008, 18:16:02
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çok komikmiş.
  • 14-02-2008, 18:21:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben tek mayus hareketiyle kapatırım bilgisayarı bir daha n.. açarsın
  • 14-02-2008, 18:24:23
    #4
    Alıntı
    Ç:Ya abi hani boyle oyunlar varya FIFA 2008 ,Call of Duty ,Silkroad .....
    B: Eee uzatma
    Adam baştan anlamış uzatacak bi tip olduğunu
  • 14-02-2008, 18:28:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bronx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben tek mayus hareketiyle kapatırım bilgisayarı bir daha n.. açarsın
    Puahaha Koptum
  • 14-02-2008, 18:37:06
    #6
    uheuheue Var bizede gelir böle bebeler
  • 14-02-2008, 18:49:04
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    muhahaha
    -
    Ben sorana, bilgisayardan anlamam derim. Öyle dememe rağmen sürekli Bilgisayarını bozan tanıdıklar beni çağırır.
  • 14-02-2008, 19:01:51
    #8
    dalga geçmeyin çocukla ....
    hacklerse msni görürsün
  • 14-02-2008, 19:06:10
    #9
    Üyeliği durduruldu
    aman dikkat et msninin hacklemesin
    bunlar adamın tipinden msnini tahmin eder