
Çocuk:Merhaba abi
Bilgisayarcı:Merhaba oğlum buyur
Ç:Ya abi hani boyle oyunlar varya FIFA 2008 ,Call of Duty ,Silkroad .....
B: Eee uzatma
Ç:Ha işte oyunlar buyuk oluyor ya abi

B:EEeee
Ç:benim bilgisayarım var dayım getirdi abi Arabistandan arapçaydı türkçe yaptık.Ama onun ekrarn kartı çok az oyunlar sığmıyor.Övünmek gibi olmasın bende bilgisayardan çok anlarım.Profosor olacam
(Burada koptum
)B: Hmm
(Adam kendi de gülüyor
)Ç:Ha şimdi bende karnemde takdir aldım abi ekran kartı alacam abi bu oyunların hepsini oynamak istiyorum abi..
B:Tmm hallederiz (Adam zor duruyor
)Ç:Şimdi abi 514 lük birtane ekran kartı alırsam kaç tane oyun sığar abi..?
Bilgisayarcı durumu anlatmaya çalıştı ama ben duramadım koptum orada

Bundan sonraki B ler BEN oluyor

Ç:Ne gülüyon sen çok mu bilgisayar biliyorsun?
B:Senden çok bildiiğim kesin.
Ç:Yok ya ben bilgisayarda oyle birşey yaparım sen ömür billah çözemessin.
B: Hadi ya neymiş o sigortayımı kapatacan

Ç: Hayır.Sadece iki mayus(
) hamlesiyle masaüstündeki herşeyi yok edeblirim ben.B: Abi sen harcanıyorsun buralarda

Sonra sinirlendi gorursun msn'ini hacklemessem diyerek gitti zaten
Var bizede gelir böle bebeler