Geçen gün yoldaki bir bilgisayarcıya girdim.İçerida ortaokul çağlarında bir çocuk vardı konuşmaları aynen iletiyorum.
Çocuk:Merhaba abi
Bilgisayarcı:Merhaba oğlum buyur
Ç:Ya abi hani boyle oyunlar varya FIFA 2008 ,Call of Duty ,Silkroad .....
B: Eee uzatma
Ç:Ha işte oyunlar buyuk oluyor ya abi
B:EEeee
Ç:benim bilgisayarım var dayım getirdi abi Arabistandan arapçaydı türkçe yaptık.Ama onun ekrarn kartı çok az oyunlar sığmıyor.Övünmek gibi olmasın bende bilgisayardan çok anlarım.Profosor olacam (Burada koptum)
B: Hmm (Adam kendi de gülüyor)
Ç:Ha şimdi bende karnemde takdir aldım abi ekran kartı alacam abi bu oyunların hepsini oynamak istiyorum abi..
B:Tmm hallederiz (Adam zor duruyor)
Ç:Şimdi abi 514 lük birtane ekran kartı alırsam kaç tane oyun sığar abi..?
Bilgisayarcı durumu anlatmaya çalıştı ama ben duramadım koptum orada
Bundan sonraki B ler BEN oluyor
Ç:Ne gülüyon sen çok mu bilgisayar biliyorsun?
B:Senden çok bildiiğim kesin.
Ç:Yok ya ben bilgisayarda oyle birşey yaparım sen ömür billah çözemessin.
B: Hadi ya neymiş o sigortayımı kapatacan
Ç: Hayır.Sadece iki mayus() hamlesiyle masaüstündeki herşeyi yok edeblirim ben.
B: Abi sen harcanıyorsun buralarda
Sonra sinirlendi gorursun msn'ini hacklemessem diyerek gitti zaten