• 14-02-2008, 08:32:16
    #1
    Evet arkadaşlar bende daha önceki yıllarda bilmiyordum ama dedemle hesap yaptık tam tamına 14 şubatta doğmuşum daha önce 2 3 kişi biliyordu hediye alacaklar galiba hemde kız arkadaşlarım hediye alacak millet sanacakki sevgililerimden geliyor peah ne havam olur 3 4 hediye gelse

    Böle hediye almaktan falan hoşlanmıyom ama bugüne denk gelince insan istiyor canım birinin hediye almasını
  • 14-02-2008, 08:39:54
    #2
    hadi doğum günün kutlu olsun bizim hediyemizde bu olsun
  • 14-02-2008, 09:09:55
    #3
    Üyeliği durduruldu
    mutlu yıllara
  • 14-02-2008, 09:47:16
    #4
    Üyeliği durduruldu
    nice yıllara :]
  • 14-02-2008, 10:14:15
    #5
    Sağolun Arkadaşlar 18 Yaşına Girdim Yani insan hakları sözleşmesine göre artık çocuk değilim
  • 14-02-2008, 11:24:58
    #6
    nice yıllara
  • 14-02-2008, 12:12:44
    #7
    Doğum günü hediyesi olarak VPS mi 4 Domain Mi 250 MB Hosting Mi istersin:P
  • 14-02-2008, 12:15:45
    #8
    HAyırlı senelere toprak
  • 14-02-2008, 12:21:41
    #9
    Tam gününde doğmuşuz,benim 14 şubat.Hem sevgililer gününü kutlayacaz hemde doğum günümüzü Ayrıldığıma bir yöndende seviniyorum valla bu soğukta yok gez yok hediye al.Seninde doğum günün kutlu olsun kardeş,nice senelere