Tam gününde doğmuşuz,benim 14 şubat.Hem sevgililer gününü kutlayacaz hemde doğum günümüzü Ayrıldığıma bir yöndende seviniyorum valla bu soğukta yok gez yok hediye al.Seninde doğum günün kutlu olsun kardeş,nice senelere