• 13-02-2008, 15:43:58
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ' mstr - *one (info@cs-quit.com)
    (14:21) ' mstr - *one: .org domaın ne kdr
    (14:21) Proyweb Bilgi Te: 12 YTL
    (14:22) ' mstr - *one: nerden alıyorsun?
    (14:22) Proyweb Bilgi Te: Bayiligim var
    (14:22) Proyweb Bilgi Te: http://proyweb.myorderbox.com
    (14:23) ' mstr - *one: domaın 4 ytl:S
    (14:23) Proyweb Bilgi Te: 4 YTL'den itibaren
    (14:23) Proyweb Bilgi Te: .info 4 YTL
    (14:23) ' mstr - *one: .org a 5 ytl werim
    (14:24) Proyweb Bilgi Te: Pazar degil burasi
    (14:24) ' mstr - *one: ii
    (14:24) Proyweb Bilgi Te: Cok akilli saniyorsun herhalde sen kendini ?
    (14:24) ' mstr - *one: ewt kaç yıldır bu işteyim
    (14:24) ' mstr - *one: host+domaın de
    (14:25) ' mstr - *one: sattıq zamanında
    (14:25) ' mstr - *one: meraq etme

    Neden hep böyleleri beni buluyor
  • 13-02-2008, 16:01:37
    #2
    abi sen de hep kendine çekiyon prof. adamları baksana zamanında host+domain işi yapmış
  • 13-02-2008, 16:03:52
    #3
    Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    (14:25) ' mstr - *one: sattıq zamanında
    (14:25) ' mstr - *one: meraq etme
    Neden hep böyleleri beni buluyor
    Hay dilini eşşşşek arısı....

    Tövbe estağfirullah. Ya sabır!
  • 13-02-2008, 16:12:41
    #4
    Misafir
    pazarlık yapıyor haha güzel güzel
  • 13-02-2008, 16:19:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    düşen domaine 2. el diyen gördüm ben bea
  • 13-02-2008, 16:19:02
    #6
    Kerem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay dilini eşşşşek arısı....
    Tövbe estağfirullah. Ya sabır!
    al bendende o kadar..
  • 13-02-2008, 19:41:39
    #7
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fiş almasam ne kadar demeside lazımdı
    birde çok msn'de özellikle küçük yaştakilerin kullandığı "; )" bu smiley var nefret ediyom kendini bi b. sanan onu kullanıyor hep
  • 13-02-2008, 19:46:32
    #8
    Prof. sakın "meraq" edim deme adam zamanında bu işi yapmış

    Alıntı
    (14:24) ' mstr - *one: ewt kaç yıldır bu işteyim
    (14:24) ' mstr - *one: host+domaın de
    (14:25) ' mstr - *one: sattıq zamanında
    (14:25) ' mstr - *one: meraq etme
  • 13-02-2008, 19:47:17
    #9
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiş almasam ne kadar demeside lazımdı
    birde çok msn'de özellikle küçük yaştakilerin kullandığı "; )" bu smiley var nefret ediyom kendini bi b. sanan onu kullanıyor hep
    O karizma işareti sen yanlış biliyosun