Prof.Hüko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(14:25) ' mstr - *one: sattıq zamanında
(14:25) ' mstr - *one: meraq etme
Neden hep böyleleri beni buluyor
Hay dilini eşşşşek arısı....

Tövbe estağfirullah. Ya sabır!