• 06-02-2008, 16:35:39
    #10
    ya siteme bunların röpğortajlarını koydum koymaz olaydım yaş ortalaması 10-15 olanların hergün saçma yorumlarını silmek zorunda kalıyorum.
  • 06-02-2008, 17:02:44
    #11
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hülya süpermiş
  • 06-02-2008, 17:05:57
    #12
    Güzel oLmuş
  • 06-02-2008, 17:24:59
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bazılarında varmış msn adresleri
  • 06-02-2008, 17:27:02
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    On3m adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    son yorum hülya adlı üyenin acaip olmuş
    hülya aşmış kendini

    Yorum yapan Sedat on 02 Şubat 2008 @ 20:17

    bu resimler gerçek değildir.
    espri mahiyetinde yapılmış sahte resimlerdir.
    zaten hepsi grubu üyelerinin msn’lerine girip msn lerinin fotolarını çekmek imkansız olduğu için gerçek sanmayın.
    bunun şaka olduğunu herkesin anlaması lazım ama kimse anlamamış sanırım…



    kaç kere yazdım ama dinleyen yok ki
  • 06-02-2008, 18:02:06
    #15
    Biriside cemre diye mesaj atmış. Kandırmayın çocukları mahkemeye veririz sizi diyo ...
  • 06-02-2008, 18:10:50
    #16
    hiç güleceğim yoktu
  • 06-02-2008, 18:40:48
    #17
    Yorum yapan aleyna on 18 Aralık 2007 @ 15:18

    bunlar hep kandırmaca hangi manyak koymuş bunu

    harbi süpermiş ya
  • 06-02-2008, 19:24:51
    #18
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SEVGİLİ EREN ABLA BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM AMA BEN SEBZELERİ SEVMİYORUM.CEMRE ABLA BENDE SENİN GİBİ TİTİZİM.GÜLÇİN ABLA SENİ DE SEVİYORUM YANLIZ SAKARLARI SEVMEM.YASEMİN (DAMLA)ABLA SENİ DE SEVİYORUM AMA ARABA OYUNLARINI DEĞİL.
    koptum...
    haha ölcem şimdi