hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SEVGİLİ EREN ABLA BENDE SENİ ÇOK SEVİYORUM AMA BEN SEBZELERİ SEVMİYORUM.CEMRE ABLA BENDE SENİN GİBİ TİTİZİM.GÜLÇİN ABLA SENİ DE SEVİYORUM YANLIZ SAKARLARI SEVMEM.YASEMİN (DAMLA)ABLA SENİ DE SEVİYORUM AMA ARABA OYUNLARINI DEĞİL.
koptum...
haha ölcem şimdi