• 26-01-2008, 23:26:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet arkadaşlar ne zaman içki içilir sorusuna cevap aarıyoruz
    Burada amacımız insanları içkiye teşvik değil sadece beyin fırtınası yaratmak
    Sizlerden de bu soruya cevap bekliyorum

    Ne zaman İçki İçilir ?

    - Adsenseden Çek aldıgında
    - Sitenin Pr si yükseldiğinde
    - Gugılda 1. sıraya çıktıgında
    - Siteni örümcekler bastıgında
    - Extremede Siteye giren ziyaretci sayısını sayamadıgında ( Matematik yetmez )
    - Ptc sitelerinde minimum ödemeyi aştıgında
    - Paypal hesabına hayrına para geldiğinde
    - Google da tık başına 10 $ kazandıgında

    evet arkadaşlar yukarıdaki durumlar oldugunda zevkden içilir
    Özellikle adsenseden çeki alıp karşına oturtuyorsun ve rakı bardağı ile kafasına kafasına tokuşturup bardağı fondipleyince dünyada sizden mutlu insan olamaz ama dikkat edin içkiyi çekin üstüne dökmeyin

    Not : Alıntıdır
  • 26-01-2008, 23:44:28
    #2
    ne zman içilir?

    - Adsenseden banlandığında
    - Sitenin Pr si düştüğünde
    - Gugılda 1. sıradan 15. sıraya indiğinde
    - Sitene örümcekler uğramadığında
    - Extremede Siteye giren ziyaretci sayısını saymadıgında
    - Ptc sitelerinde minimum ödemeye bi türlü ulaşamayınca
    - Paypal hesabında parala dispute edildiğinde
    - Google da tık başına 0.01 $ kazandıgında
  • 26-01-2008, 23:50:54
    #3
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne zman içilir?

    - Adsenseden banlandığında
    - Sitenin Pr si düştüğünde
    - Gugılda 1. sıradan 15. sıraya indiğinde
    - Sitene örümcekler uğramadığında
    - Extremede Siteye giren ziyaretci sayısını saymadıgında
    - Ptc sitelerinde minimum ödemeye bi türlü ulaşamayınca
    - Paypal hesabında parala dispute edildiğinde
    - Google da tık başına 0.01 $ kazandıgında
    bunlara daha çok içilir gibi duruyor
  • 26-01-2008, 23:52:55
    #4
    Misafir
    hocam birde 10 tık alıp geçersiz sayılırsa
    " kaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde.. "
  • 26-01-2008, 23:53:33
    #5
    HoGGeT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunlara daha çok içilir gibi duruyor
    Unutulmaz bu acı
    Dertli dertli çal kemancı
    Her adsensede hüsran oldu gönül
    Bilmem bu kaçıncı

    Halime bak dertli çal
    Kemancı başımın tacı
    Gitme bu gece benimle kal
    Benim halim çok acı

    Değiştin kemancı
    Neden efkârlı çalmıyorsun
    Benim dünyam yıkılmış
    Sen de mi acımıyorsun

    Gözümden kaçmıyor
    Benden bir şey saklıyorsun
    Yeter artık derken
    Kemancı neden ağlıyorsun
  • 27-01-2008, 00:06:15
    #6
    Misafir
    içki olduğu sürece içilir bekletmeye gelmez
  • 27-01-2008, 00:11:11
    #7
    Üyeliği durduruldu
    işten ayrılınca içilir.
  • 27-01-2008, 00:18:46
    #8
    7/24 her zaman içilir. bahaneye gerek yok
  • 27-01-2008, 00:44:05
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Paypal hesabına hayrına para geldiğinde
    Bu olayın gerçekliği var mı?