Ne Zaman İçilir ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ne Zaman İçilir ?
31
●
808
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Ne Zaman İçilir ?
1
2
3
4
27-01-2008, 00:45:15
#10
kubilay
nettakas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu olayın gerçekliği var mı?
mümkün mü
27-01-2008, 03:30:33
#11
neoberg
sevgilinle ayrılınca üzüntüden;barışınca sevinçten
----Cehennemin dibi not:bana içmek yasak-----
27-01-2008, 08:38:45
#12
baris333
içmek isteyince içilir bahane kolay
27-01-2008, 08:47:30
#13
Baltic
Alkol kullanmasamda şu internet ortamında Pagerank'a içilir Adsenseye içilir hemde su niyetine başka aklıma gelmiyo
27-01-2008, 09:32:26
#14
Ali21
Üyeliği durduruldu
- Sitenin Pr si düştüğünde
- Gugılda 1. sıradan 15. sıraya indiğinde
bunlarda 7 / 24 İçmemek Mümkün Dğeil
27-01-2008, 11:38:09
#15
WorldWideWriter
Üyeliği durduruldu
Google'da sitenin altına "Bu sitedeki dosyalar bilgisayarınıza zarar verebilir." dediğinde.
27-01-2008, 11:40:46
#16
Xander01
Üyeliği durduruldu
nettakas adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu olayın gerçekliği var mı?
Belki kazara olur belli olmaz bu sitelerin işi
27-01-2008, 11:48:38
#17
Ufuk Gedik
sadece sevgiliden ayrıldığında ve bunun akabinde üzüldüğünde.
27-01-2008, 11:50:39
#18
Duygusal
Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sadece sevgiliden ayrıldığında ve bunun akabinde üzüldüğünde.
.................
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler