• 01-04-2014, 15:32:25
    #1
    Cep telefonuma gelen mesaj üzerine 0850 302 07 11 numaralı telefonu aradım ve bir de ne göreyim... 200 TL parapuan, 500 dk, full dokunmatik tablet, s3 mini telefon, 2 tane saat, yakıt tasarruf cihazı ve çamaşır bulaşıkla ilgili bir şey kazanmışım.

    Hemen kredi kartı numaramı filan verdim. E ben aptal mıyım da 16 hanenin ilk 4 hanesini vereyim. Kimse endişe etmesin, güvenliğim için ilk 4 hanesini kimseyle paylaşmadım, diğer 12 haneyi 2şer 2şer okudum telefonun ucundaki bayan arkadaşa Faturalarımı filan düzenli ödediğim için de bankamın vip müşterisi olmuşum, nasıl sevindim anlatamam

    Sonra da polisi aradım, siz de bu kampanyayı kaçırmayın diye

    http://qfs.mobi/f1282812

    Aşağıdaki linkteki görüşmeyi de deminden gerçekleştirdim 1 Nisanlarını kutlayayım diye

    http://qfs.mobi/f1282811
  • 01-04-2014, 16:05:00
    #2
    S5 yok mu?
  • 01-04-2014, 16:24:20
    #3
    Bir yandan gülüyorum ama bir yandan da sinirliyim. dolandırıcılıklarını da inkar etmiyorlar, pişkin pişkin konuşuyorlar... Buraya eklemediğim bir konuşma daha olmuştu.

    Sizi emniyete de şikayet etmiştim geçen gün ama hala devam ediyosunuz dedim. Şikayet ettiyseniz neden bi daha bi daha arıyosunuz dedi. Neden şikayet ettiniz de demiyor...