Bir yandan gülüyorum ama bir yandan da sinirliyim. dolandırıcılıklarını da inkar etmiyorlar, pişkin pişkin konuşuyorlar... Buraya eklemediğim bir konuşma daha olmuştu.

Sizi emniyete de şikayet etmiştim geçen gün ama hala devam ediyosunuz dedim. Şikayet ettiyseniz neden bi daha bi daha arıyosunuz dedi. Neden şikayet ettiniz de demiyor...