• 11-01-2008, 00:26:02
    #10
    Üyeliği durduruldu
    sakalı dedemin sakalından ama kendisi dedem mi pek çıkaramadım

    şimdi siteler htm tabanlı olursa daha iyi olur o zaman gelip aa bu site html miş bende asp sanmıştım bunu bende yaparım desinler
  • 11-01-2008, 00:49:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bu arkadaşa söyleseniz acaba gelip R10'a toplu halde web page maker ve seo dersleri verse
  • 11-01-2008, 09:10:53
    #12
    eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu arkadaşa söyleseniz acaba gelip R10'a toplu halde web page maker ve seo dersleri verse
    vallahi onun engin bilgilerinden yararlanmak isteriz...