sakalı dedemin sakalından ama kendisi dedem mi pek çıkaramadım
şimdi siteler htm tabanlı olursa daha iyi olur o zaman gelip aa bu site html miş bende asp sanmıştım bunu bende yaparım desinler
NE hallere düştük...
11
●328
- 11-01-2008, 09:10:53vallahi onun engin bilgilerinden yararlanmak isteriz...eNerGy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle