Konu
NE hallere düştük...
11-01-2008, 00:26:02
#10
komikis
Üyeliği durduruldu
sakalı dedemin sakalından ama kendisi dedem mi pek çıkaramadım
şimdi siteler htm tabanlı olursa daha iyi olur o zaman gelip aa bu site html miş bende asp sanmıştım bunu bende yaparım desinler