Kastamonu Belediye Başkan Adayı Vaadleri
8
●262
- 01-12-2013, 14:23:27Söylemiyi unutmuş, askerliği Kastamonu' ya düşenlerin 3/5 dış nöbetinide biz tutacağızahmtyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


- 01-12-2013, 16:05:12Asker oy kullanamıyor yoksa almıştı oyumuExtralarge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 01-12-2013, 22:40:30arkadaşlar ben kastamonuya taşınıom
abim cem uzanı çok izlemiş

http://www.youtube.com/watch?v=W57CXEmM3LA
