ahmtyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerlik oraya çıktı gidio yerinde inveleyim bi

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Söylemiyi unutmuş, askerliği Kastamonu' ya düşenlerin 3/5 dış nöbetinide biz tutacağız