• 05-01-2014, 17:57:07
    #19
    oktayman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 250mb filan düşünüyordum
    Hocam naptın ya benim haber sitesi var aşağı yukarı 7000 haber var 140 MB bide buradaki Forum İstatistiklerine bakın ondan sonra tekrar düşünün

    Discovery cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 05-01-2014, 18:13:01
    #20
    sıkışmış hali mi sıkışmamış hali mi?

    o önemli bence.

    benim mybb forumum var 70.000 üye 850.000 yorum 70.000 konu var

    sıkışmış hali 200mb tutuyor. belki bir fikir verebilir.
  • 07-01-2014, 01:32:44
    #21
    iyisite.NET
    2 gb felandır
  • 07-01-2014, 01:52:45
    #22
    Şirkette kullandığımız kıytırık anketin veritabanı 89mb dı onunla kıyasladım niyeyse o değil de bant genişliğini merak ettim ben asıl!

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-01-2014, 09:15:38
    #23
    yetkilielerden açıklama bekliyoruz
  • 13-01-2014, 10:34:24
    #24
    Bizim fakültenin veritabanı 300 mb felan 4000 öğrenci kaydı felan var online sınav vs vs r10 10gb dan aşağı değildir..


    Sent from my NOKIA 3310 using Tapatalk
  • 14-01-2014, 22:08:16
    #25
    Son vBulletin yedeğimi buna yakın bir sürümden aldığımda istatistiklerim 1k üye, 2500 konu ve 9000 mesaj civarıydı. 75mb idi. Ortalama olarak 30gb civarı olabilir diye tahmin ediyorum.
  • 14-01-2014, 22:46:58
    #26
    EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az 10 terabayt
    Hocam Tb Fazla Olmadımı Sence?
  • 15-01-2014, 01:04:05
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne bileyim, ölçmedim ki..