• 21-11-2013, 17:31:34
    #10
    database geri alındığında sanıyorum 1.5 gb dı şimdi 2.5 gb olabillir
  • 23-11-2013, 01:37:25
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tahminim 4.000 mb olabilir, bu yorumla birlikte 4.001 mb olmuştur
  • 23-11-2013, 01:40:46
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Normal standartlarda bir forum en aşağı 30 40 GB gibi bir disk harcar. Burada r10 dan bahsediyoruz. Veri arşivi en aşağı 50-150 GB arasıdır. Ki, yedekleme gibi servislerle toplam disk kullanımı da 500 GB - 1 TB olabilmektedir.
  • 23-11-2013, 03:38:07
    #13
    50 gb civarı olabilir diye tahmin ediyorum
  • 25-11-2013, 01:40:43
    #14
    kimsede, indireyimde söylerim dememiş
  • 25-11-2013, 14:20:08
    #15
    4 veya 5 üstü olduğu kesin
  • 25-11-2013, 16:06:17
    #16
    vardır 1 tb
  • 26-11-2013, 07:10:35
    #17
    50-70 GB civarı olabilir.
  • 05-01-2014, 17:35:32
    #18
    Üyeliği durduruldu
    EmreAkoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en az 10 terabayt
    Abartı vol 1