• 12-01-2008, 23:06:01
    #19
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçede SİDİ diye bir kelime yoktur.İngilizcedir o ing. yazılır.

    Nasıl ki ip adresin ne yerine aypi adresin ne demiyoruz.

    tmm haklısın ama türkiyedeki tüm insanlar bunu bilmiyorki.O yüzden hor görmemek lazım bence.
  • 12-01-2008, 23:07:07
    #20
    Üyeliği durduruldu
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tmm haklısın ama türkiyedeki tüm insanlar bunu bilmiyorki.O yüzden hor görmemek lazım bence.
    Öğrenecekler o zaman.
  • 12-01-2008, 23:08:52
    #21
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenecekler o zaman.
    35-40 yaşındaki adama nası öğretebilirsin yani öğrenmek istemez demi
  • 12-01-2008, 23:10:07
    #22
    Üyeliği durduruldu
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    35-40 yaşındaki adama nası öğretebilirsin yani öğrenmek istemez demi
    O zaman bizde dalga geçeriz.
  • 12-01-2008, 23:11:31
    #23
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bizde dalga geçeriz.
    Utanmaz mısın 35- 40 yaşında amcalarla dalga geçerken peki
    Hiç mi suratın kızarmaz
  • 12-01-2008, 23:12:09
    #24
    iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O zaman bizde dalga geçeriz.

    şaka yapıyor demi ibil insan babası yaşındaki adamlarla dalga geçermi ;
  • 13-01-2008, 06:07:34
    #25
    Üyeliği durduruldu
    bunu ciddi'mi yazmışlar yoksa şaka olsun diyemi veya fotoşop ilemi ?
  • 13-01-2008, 10:41:09
    #26
    alın buda benden faceboooktan yakalamıştım
  • 13-01-2008, 11:01:42
    #27
    echo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alın buda benden faceboooktan yakalamıştım
    Bülütütlü telefon ve AYPOT kopardı beni...

    Yaşı kaç olursa olsun, ekmeğini bu işten kazanan birisinin sattığı ürünlerin adını bilmemesi ayıp değil mi...