• 07-01-2008, 00:03:56
    #10
    valla ben dalga geçicek bir durum aramıyorum onlarda insan ama inş düzelirler.

    Cd yi nediye okuyoruz Sidi keşke yazılışlarıda böyle olsa yani demek istediğin şu

    niye yazılışı farklıda okunuşu aynı - yazılışı aynı okunuşuda aynı olsa hayat daha kolay olur kimse rezilde olmaz karizmasıda çizilmez
  • 07-01-2008, 00:16:43
    #11
    aypot geldi görmüştüm bende
  • 07-01-2008, 00:32:40
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben dalga geçicek bir durum aramıyorum onlarda insan ama inş düzelirler.

    Cd yi nediye okuyoruz Sidi keşke yazılışlarıda böyle olsa yani demek istediğin şu

    niye yazılışı farklıda okunuşu aynı - yazılışı aynı okunuşuda aynı olsa hayat daha kolay olur kimse rezilde olmaz karizmasıda çizilmez
    Türkçede SİDİ diye bir kelime yoktur.İngilizcedir o ing. yazılır.

    Nasıl ki ip adresin ne yerine aypi adresin ne demiyoruz.
  • 09-01-2008, 12:08:46
    #13
    İnternet kafenin birinde görmüştüm "Vaylıs İnternet Geldi"
    Birde "Sıkaynır tarama yapılır" vardı.
  • 09-01-2008, 12:17:16
    #14
    Wep Tasarım Dersleri

    Dürümviver
    Furont pece
    Adam-ol-be Fotoşop
  • 11-01-2008, 23:47:55
    #15
  • 11-01-2008, 23:50:22
    #16
    rnmks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    esküel olucaktı o
    doğrusu sikul
  • 12-01-2008, 09:40:09
    #17
    Üyeliği durduruldu
    uehehe harıka yaw elıne saglık :=)
  • 12-01-2008, 22:57:44
    #18
    Üyeliği durduruldu
    harika yaa koptum valla türkiye burası hor görmeyin garibimi