valla ben dalga geçicek bir durum aramıyorum onlarda insan ama inş düzelirler.

Cd yi nediye okuyoruz Sidi keşke yazılışlarıda böyle olsa yani demek istediğin şu

niye yazılışı farklıda okunuşu aynı - yazılışı aynı okunuşuda aynı olsa hayat daha kolay olur kimse rezilde olmaz karizmasıda çizilmez