valla ben dalga geçicek bir durum aramıyorum onlarda insan ama inş düzelirler.
Cd yi nediye okuyoruz Sidi keşke yazılışlarıda böyle olsa yani demek istediğin şu
niye yazılışı farklıda okunuşu aynı - yazılışı aynı okunuşuda aynı olsa hayat daha kolay olur kimse rezilde olmaz karizmasıda çizilmez
Türkçede SİDİ diye bir kelime yoktur.İngilizcedir o ing. yazılır.
Nasıl ki ip adresin ne yerine aypi adresin ne demiyoruz.