SerSer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla ben dalga geçicek bir durum aramıyorum onlarda insan ama inş düzelirler.

Cd yi nediye okuyoruz Sidi keşke yazılışlarıda böyle olsa yani demek istediğin şu

niye yazılışı farklıda okunuşu aynı - yazılışı aynı okunuşuda aynı olsa hayat daha kolay olur kimse rezilde olmaz karizmasıda çizilmez
Türkçede SİDİ diye bir kelime yoktur.İngilizcedir o ing. yazılır.

Nasıl ki ip adresin ne yerine aypi adresin ne demiyoruz.