Konu
Hanım koş sidici geldi..
12-01-2008, 23:06:01
#19
SerSer
iBiL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Türkçede SİDİ diye bir kelime yoktur.İngilizcedir o ing. yazılır.
Nasıl ki ip adresin ne yerine aypi adresin ne demiyoruz.
tmm haklısın ama türkiyedeki tüm insanlar bunu bilmiyorki.O yüzden hor görmemek lazım bence.