iBiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkçede SİDİ diye bir kelime yoktur.İngilizcedir o ing. yazılır.

Nasıl ki ip adresin ne yerine aypi adresin ne demiyoruz.

tmm haklısın ama türkiyedeki tüm insanlar bunu bilmiyorki.O yüzden hor görmemek lazım bence.