• 29-12-2007, 22:06:21
    #19
    Nerdesin bilmiyorum gül yüzlüm güleryüzlüm
    Uzanırken ikimiz yıldızlara;
    Rüya bitti bir anda, bende kaldı hüzün,
    Gecem yol alırken kabuslara
    Ürkek kedi gibi üşüyorum sensizim,
    Leylam oldun benim gibi mecnuna...

    written by
    irfan cebeci
  • 29-12-2007, 22:07:23
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tamam Nurgül gitti Seda yazın leyn.
  • 29-12-2007, 22:15:52
    #21
    yazarım ama 5 ytl olur.

    ykb hesaba havale


    PP kabul
  • 29-12-2007, 22:15:59
    #22
    Sensizlik kabusu sararken bedenimi
    Ellerimde resmin kaldı tastamam
    Davet ederken seni bana sevda mevsimi
    Aşksız sevgisiz sensiz yapamam...

    written by
    irfan cebeci
  • 29-12-2007, 22:18:13
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Var mı başka cengaver.
  • 29-12-2007, 23:08:28
    #24
    artık script yazma para etmiyor şiir yazalım.
  • 29-12-2007, 23:32:41
    #25
    Misafir
    Nadas, hüzün kokan çiçeklerin hastalığı.
    Umut 2 odalı bir apartman dairesi kadar soğuktu,
    Resmedilmiş sokak çocuklarının kenti terkettiği zamanlarda.
    Gülüm,ağlıyordum ve solunum yetmezliğinden ölüyordu çiçekler!
    Ümit bayat bir ekmekti fukara rüstem amcaya.
    Leylekler düştü gözyaşı selime ve yaşamak harflerde gizli dediler, cümlenin ta başında.
  • 29-12-2007, 23:51:12
    #26
    Yardımcı olan bütün arkadaşlara teşekkürler.
    Konuyu amacından saptıran arkadaşlarada diyecek birşey bulamıyorum.
  • 30-12-2007, 00:04:13
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Amacından saptırmadım ben.
    Yeni bir konu açmaktansa sadece konu içerisinde yardım istedim.
    Sıtkı abi sende bayağı bi' cevher varmış. Yardım edersin sen bana?