• 29-12-2007, 19:40:20
    #1
    Arkadaslar konuyu maxigeyiq bölümüne açtım ama rica ediyorum geyiğe çevirmeyin.
    3-4 gündür çabalıyorum birşeyler çıkartamadım.
    Aklıma sizler geldiniz.Eminimki aramızda kaliteli şiir yazan arkadaşlarımız vardır.
    Kız arkadaşım için bi site yapmayı düşünüyorum.
    Birde akrostiş şiir lazım.
    Dediğim gibi pek çok arkadaş denedik ama bişiler çıkmadı.
    Yardımcı olabilecek olanlar.
    Birşeyler karalayıp yazabilirlerse sevinirim.

    Akrostiş: bir şiirde dizelerin ilk harflerinin yukarıdan aşağıya doğru sıralandığında anlamlı bir sözcük meydana getirmesidir.

    Örnek;
    Fırtınalar dinmedi sensizliği yaşarken

    Enginlere dalıp bin bir hayal kurarken

    Resmin bile yoktu bir teselli ararken

    Dünlerim gün oldu günler vuslata hasret

    Al beni de götür sonsuzluğa koşarken

    Akrostiş yapılacak kelime: N U R G Ü L
  • 29-12-2007, 19:43:49
    #2
    Nedensiz sandıgım hayatımın tek nedeni sen
    Umutsuz dedigim yaşantımın tek umudu
    Renksiz geçen hayatımın gökkuşağı
    Gökyüzündeki Bulutum
    Üzüntülerimin sevinç kaynagı
    Limon bitti

    l ye bişey bulamadım
  • 29-12-2007, 19:44:55
    #3
    Scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nedensiz sandıgım hayatımın tek nedeni sen
    Umutsuz dedigim yaşantımın tek umudu
    Renksiz geçen hayatımın gökkuşağı
    Gökyüzündeki Bulutum
    Üzüntülerimin sevinç kaynagı
    Limon bitti
    l ye bişey bulamadım
    tşkler.İnş tamamını bulanda çıkar arkadaşlar beklemedeyim
  • 29-12-2007, 19:48:49
    #4
    Bende bi şaheser çıkarttım ama beğenilmedi
  • 29-12-2007, 19:55:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sonmuna Lalem sevdiçeğim de geç önemli olan onu düşünmen değil mi ?
  • 29-12-2007, 19:57:41
    #6
    komikis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonmuna Lalem sevdiçeğim de geç önemli olan onu düşünmen değil mi ?
    Yapmışken en iyisi olsun istiyorum.
  • 29-12-2007, 19:58:01
    #7
    Nereden bilirdim küçücük bir gülüşün,
    Uykusuz geçecek günlerimin habercisi olacağını,
    Rengini gördüm gözlerinde aşkın,
    Güzel güzel parlayan gözbebeklerin değildi sanki,
    Üstelik kısa ömür kadar uzun bir geceydi,
    Lakin göremedin, duyamadın yüreğimdeki haykırışı.
  • 29-12-2007, 20:09:56
    #8
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden bilirdim küçücük bir gülüşün,
    Uykusuz geçecek günlerimin habercisi olacağını,
    Rengini gördüm gözlerinde aşkın,
    Güzel güzel parlayan gözbebeklerin değildi sanki,
    Üstelik kısa ömür kadar uzun bir geceydi,
    Lakin göremedin, duyamadın yüreğimdeki haykırışı.
    Teşekkür ederim ilgin için.
    Bakalım neler çıkacak daha
  • 29-12-2007, 20:19:47
    #9
    Nasıl geçti günler..
    Uğrak bir mevsim gülü gibi..
    Rıhtımda dolaşırken..
    Gözlerin geldi gözlerime..
    Üşüdüm sandım..
    Lale kokulu aşkım..

    Dilim döndüğünce