• 25-08-2013, 11:40:08
    #1
    http://www.youtube.com/watch?v=RR5BtXP0s0o





    Video'yu kısaca özetlemek gerekirse;
    1 tane RC uçak var, altına dinamit bağlıyorlar. Ve birisi bu RC uçağı bunların önünden geçirirken bunlar makineli tüfeklerle vurup uçağı patlatmaya çalışıyor. Patlatınca da eğleniyorlar işte.

    Yalnız çok ağır silahlar kullanıyorlar (halktan birisinin kolay ulaşamayacağı silahlar)
  • 25-08-2013, 11:45:45
    #2
    Adamlarin hobiye bak bee

    Note 2 cihazımdan Tapatalk ile gönderildi.
    İmla hatalarım varsa affola.
  • 25-08-2013, 12:02:42
    #3
    Hocam ona mermi ile uçak dayanır mı yav
  • 25-08-2013, 12:33:52
    #4
    acaba hobi mi yoksa yeni silah denemeleri mi
  • 25-08-2013, 16:26:22
    #5
    Bence hobiden öte birşey.
    yemekbloglari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    acaba hobi mi yoksa yeni silah denemeleri mi
    arkadaşın dediği gibi silah denemesi olabilir. Lakin silahlar pekte yeni bir şeye benzemiyor
  • 25-08-2013, 18:14:08
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence hobiden öte birşey. arkadaşın dediği gibi silah denemesi olabilir. Lakin silahlar pekte yeni bir şeye benzemiyor
    eski bir modele yeni bir özellik olabilir, yoksa bu atışı normal vatandaşa yaptırmazlar, dünyanın hiçbir yerinde bu atış serbest değildir, kaldı ki ağır silahlar var, kişilerin gücü yetmez buna
  • 23-09-2013, 12:15:24
    #7
    Oha :O
  • 23-09-2013, 12:37:37
    #8
    Amerika'daki silahlanma yasasi boyle bir sey iste.
  • 24-09-2013, 14:59:27
    #9
    Fuar gibi birşey.