http://www.youtube.com/watch?v=RR5BtXP0s0o
Video'yu kısaca özetlemek gerekirse;
1 tane RC uçak var, altına dinamit bağlıyorlar. Ve birisi bu RC uçağı bunların önünden geçirirken bunlar makineli tüfeklerle vurup uçağı patlatmaya çalışıyor. Patlatınca da eğleniyorlar işte.
Yalnız çok ağır silahlar kullanıyorlar (halktan birisinin kolay ulaşamayacağı silahlar)