Sanki evin içinde helikopter uçuyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanki evin içinde helikopter uçuyor
13
●
547
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sanki evin içinde helikopter uçuyor
1
2
21-05-2013, 03:14:48
#1
Red
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bileydim 1 saat önce uyurdum. Tepemde helikopter dönüp duruyor. Gelde uyu şimdi.
21-05-2013, 03:20:55
#2
zoizo
yat umit
21-05-2013, 03:26:39
#3
Red
Kafamda helikopter var 40 dkdır. Havadan destek veriyor. Semtte arama var
21-05-2013, 03:30:53
#4
zoizo
)
21-05-2013, 03:31:25
#5
Red
Kavga falan yoktu. Sessizdi semt. 20 sn de bi odam aydınlanıyor
dar dar dar motor sesi
Onur uyuyamıyom sana gelim mi
21-05-2013, 03:38:47
#6
zoizo
arama tarama varsa turan kekosu interneti birakip sizin semte dadanmistir.
mechuldeyim gel
21-05-2013, 03:42:37
#7
Red
zoizo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arama tarama varsa turan kekosu interneti birakip sizin semte dadanmistir.
mechuldeyim gel
Karabayır dayım. Yarın haberlerde çıkar. 2007 den beri helikopter gelmiyordu.
21-05-2013, 03:44:13
#8
zoizo
senesini nerden hatirliyon
sen benim dediklerimi yabana atma bak altindan turan cikacak
21-05-2013, 03:52:55
#9
Red
zoizo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
senesini nerden hatirliyon
sen benim dediklerimi yabana atma bak altindan turan cikacak
Turan altta kalır çıkamaz
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler