• 21-05-2013, 03:14:48
    #1
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bileydim 1 saat önce uyurdum. Tepemde helikopter dönüp duruyor. Gelde uyu şimdi.
  • 21-05-2013, 03:20:55
    #2
    yat umit
  • 21-05-2013, 03:26:39
    #3
    Kafamda helikopter var 40 dkdır. Havadan destek veriyor. Semtte arama var
  • 21-05-2013, 03:30:53
    #4
    )
  • 21-05-2013, 03:31:25
    #5
    Kavga falan yoktu. Sessizdi semt. 20 sn de bi odam aydınlanıyor dar dar dar motor sesi

    Onur uyuyamıyom sana gelim mi
  • 21-05-2013, 03:38:47
    #6
    arama tarama varsa turan kekosu interneti birakip sizin semte dadanmistir.

    mechuldeyim gel
  • 21-05-2013, 03:42:37
    #7
    zoizo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arama tarama varsa turan kekosu interneti birakip sizin semte dadanmistir.

    mechuldeyim gel
    Karabayır dayım. Yarın haberlerde çıkar. 2007 den beri helikopter gelmiyordu.
  • 21-05-2013, 03:44:13
    #8
    senesini nerden hatirliyon

    sen benim dediklerimi yabana atma bak altindan turan cikacak
  • 21-05-2013, 03:52:55
    #9
    zoizo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senesini nerden hatirliyon

    sen benim dediklerimi yabana atma bak altindan turan cikacak
    Turan altta kalır çıkamaz