Sanki evin içinde helikopter uçuyor - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sanki evin içinde helikopter uçuyor
13
●
547
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Sanki evin içinde helikopter uçuyor
1
2
21-05-2013, 03:53:40
#10
zoizo
bu da iyiydi gulumsedim
21-05-2013, 04:13:04
#11
Red
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Onurcum, helikopter gitti. Geri gelmeden uyuyakalayım. Hadi iyi geceler.
21-05-2013, 11:06:18
#12
Red
Mahallemi seviyomya. Her günü ayrı bi heyecan.
13-08-2013, 05:54:46
#13
Red
Lokasyon değiştirdim. Köprüyü geçtim. Yine kafamda helikopter. Yine sabaha karşı, yine helikopter. Nasıl iş anlamadım.
14-08-2013, 17:03:08
#14
greystone
tek çözüm su dolu bir küvet ve şinorkel
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler