Konuyu şu mesaja istinaden açıyorum: https://www.r10.net/1067260555-post173.html
Skor ne olursa olsun geyik kategorisine konu açarım diye söz vermişim.
Fenerbahçe spor kulübünü, TSL'in son 2 yıldır şampiyonu olan, 19. derbide 2. defa kaybeden, Şampiyonlar liginde çeyrek final oynayan Galatasaray'ı yendikleri için tebrik ederim.
Maç sonunda bizim şampiyonluk kutlamalarından daha güzel eğlendiniz, tebrikler
Tebrikler Fenerbahçe
4
●214
- 12-05-2013, 22:17:21Benim açımdan artık yense de, yenilse de bir önemi yok. Derbi'nin sonucu hep aynı olunca sevinesim gelmiyor be hocamCND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun da görüntüsünü alabilirsin hocam.