• 12-05-2013, 22:11:18
    #1
    Konuyu şu mesaja istinaden açıyorum: https://www.r10.net/1067260555-post173.html

    Skor ne olursa olsun geyik kategorisine konu açarım diye söz vermişim.

    Fenerbahçe spor kulübünü, TSL'in son 2 yıldır şampiyonu olan, 19. derbide 2. defa kaybeden, Şampiyonlar liginde çeyrek final oynayan Galatasaray'ı yendikleri için tebrik ederim.

    Maç sonunda bizim şampiyonluk kutlamalarından daha güzel eğlendiniz, tebrikler
  • 12-05-2013, 22:13:52
    #2
    Sözünüzde durduğunuz için teşekkür ederim. Seneye inşallah ronaldo falan gelirse sizde bizi yeneceksiniz
  • 12-05-2013, 22:14:51
    #3
    Ne demek rica ederim,

    Seneye de şampiyon olarak geliriz nasolsa, yine şampiyonu yener sevinirsiniz Bunun da görüntüsünü alabilirsin hocam.
  • 12-05-2013, 22:17:13
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sen koca stad yaptir git baskasinin stadinda sampiyonluk kutla. Yonetim istifa!!!

    Bu arada tebrikler fener

    --------------------------------------

    Bu mesaj mobil cihazimdan gonderilmistir.
  • 12-05-2013, 22:17:21
    #5
    CND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne demek rica ederim,

    Seneye de şampiyon olarak geliriz nasolsa, yine şampiyonu yener sevinirsiniz Bunun da görüntüsünü alabilirsin hocam.
    Benim açımdan artık yense de, yenilse de bir önemi yok. Derbi'nin sonucu hep aynı olunca sevinesim gelmiyor be hocam