Konuyu şu mesaja istinaden açıyorum:
https://www.r10.net/1067260555-post173.html
Skor ne olursa olsun geyik kategorisine konu açarım diye söz vermişim.
Fenerbahçe spor kulübünü, TSL'in son 2 yıldır şampiyonu olan, 19. derbide 2. defa kaybeden, Şampiyonlar liginde çeyrek final oynayan Galatasaray'ı yendikleri için tebrik ederim.
Maç sonunda bizim şampiyonluk kutlamalarından daha güzel eğlendiniz, tebrikler