
Karanlıkta üşüşüyorlar monitöre
Neyse bugün dikkatimi çekti. Ufak bi sinek gibi birşey var R10'da, üste doğru cıkıyor. Şunu da ezeyim dedim.
Ganırtıyom ganırtıyom sinekcik ezilmiyo
Sonra anladım bi oyun olduğunu. Diğer sayfalarda yokmuş 
Hoş birşey olmuş, kaynak kodlarıyla uğraşamadım ama 1-2 pixel büyüğünü kendi siteme de koymayı düşünüyorum, millet uğraşssın dursun

Aha bu da resmi www.psturka.com/r10-ve-sinekcik.jpg
(Bu arada şu editlemeye basınca boşlukların gitmesi olayını da sevmiyorum ya)