Pc başında özellikle geceleri zevk aldığım bir olaydır sinekleri ekranda ezmek.

Karanlıkta üşüşüyorlar monitöre
Neyse bugün dikkatimi çekti. Ufak bi sinek gibi birşey var R10'da, üste doğru cıkıyor. Şunu da ezeyim dedim.
Ganırtıyom ganırtıyom sinekcik ezilmiyo

Sonra anladım bi oyun olduğunu. Diğer sayfalarda yokmuş
Hoş birşey olmuş, kaynak kodlarıyla uğraşamadım ama 1-2 pixel büyüğünü kendi siteme de koymayı düşünüyorum, millet uğraşssın dursun
Aha bu da resmi
www.psturka.com/r10-ve-sinekcik.jpg
(Bu arada şu editlemeye basınca boşlukların gitmesi olayını da sevmiyorum ya)