- bahar var mı ?
- yok patron onu şutladı xD
Meltem'i büroya aldılar...
30
●1.052
- 25-11-2007, 16:43:18Evet mentollü. Ama tadı iğrenç bir sigara bana göre.SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Winston light dururken meltem in yüzüne bile bakmam
- 25-11-2007, 19:06:05Üyeliği durduruldu- Maltepe alayım bir tane..
- Maltepe'yi nasıl alacaksın o istanbul'da
ama güzel di