SABQCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşın ki manyak olmuş telefon taktiğide iyi düşünmüş.. düşünmese de bişi olmaz nolcak ki ama güzel di
meltem mentollümüydü ?
Evet mentollü. Ama tadı iğrenç bir sigara bana göre.

Winston light dururken meltem in yüzüne bile bakmam