Konu
Meltem'i büroya aldılar...
25-11-2007, 16:43:18
#14
aLp3r
SABQCES adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaşın ki manyak olmuş telefon taktiğide iyi düşünmüş.. düşünmese de bişi olmaz nolcak ki
ama güzel di
meltem mentollümüydü ?
Evet mentollü. Ama tadı iğrenç bir sigara bana göre.
Winston light dururken meltem in yüzüne bile bakmam