Konu
Meltem'i büroya aldılar...
25-11-2007, 15:32:39
#11
SABOCES
arkadaşın ki manyak olmuş telefon taktiğide iyi düşünmüş.. düşünmese de bişi olmaz nolcak ki
ama güzel di
meltem mentollümüydü ?