• 09-12-2018, 20:27:11
    #1
    Beyler Özel Projemde Çalışacak Editör Aranıyor...
    yani kısacası her gün siteye girip belirli saatlarde makale yazıp paylaşacak
    Editör İçin İstedim Özellikler

    1: Photoshop Kullanmasını Bilmesi Gerekir
    2: %1000 Seo Uyumlu Ve Özgün İçerikli Makele Yazması
    3: Minimum Makele Kelime Sayısı 200 ve 400 arası olacak
    4: Gerçekten İşine Gücüne saygısı olan birisi olması gerek
    5: işinin hakkını verecek biri lazım gerçekten hem seo açısından hemde kullanıcı çekme açısından zengin içerikler üretip yayınlaması lazım


    proje katagori şekli şu şekildedir

    kadınca sağlık ,giyim ,moda ,cinsellik, hamilelik vs vs
    erkekçe de aynı şekil
    finans , oyun , sosyal medya , ev dekarasyonu ,turzim, ilginç bilgiler şeklinde katagoriler



    not: Ödeme Her Ayın Sonunda Yapılacaktır Kim OLursa olsun Önden Ödeme Atmam Sonradan Onun Peşinden Koşamam uğraşamam

    dedim şartları karşılacak kişiler özelden iletişime geçsinler
  • smm panel
  • 09-12-2018, 21:41:01
    #2
    Hocam yanlış anlamayın ama Sonradan Onun Peşinden Koşamam uğraşamam şöyle yazmışsınız. ​Peki ya o sizin peşinizden koşarsa sonradan?​​​
  • 09-12-2018, 21:42:59
    #3
    bloggokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yanlış anlamayın ama Sonradan Onun Peşinden Koşamam uğraşamam şöyle yazmışsınız. ​Peki ya o sizin peşinizden koşarsa sonradan?​​​
    beni türkiyede 7 cihan tanır önce nbunu söylerken profilimi incele istersen
  • 09-12-2018, 21:45:41
    #4
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni türkiyede 7 cihan tanır önce nbunu söylerken profilimi incele istersen
    Bu forumda 11 yillik binlerce traderi olan insanlar dolandirip gitti Bu yuzden profilinize baktim ekstra bir sey göremedim. Beni de tum dunya taniyor. Iyi gunler
  • 09-12-2018, 21:48:09
    #5
    bloggokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda 11 yillik binlerce traderi olan insanlar dolandirip gitti Bu yuzden profilinize baktim ekstra bir sey göremedim. Beni de tum dunya taniyor. Iyi gunler
    valla hocam sıkıntı yok benii tanıyan tanır onun içinde önden bir kuruş para atmam benim adresim belii adanaya beklerim çay içmeye
  • 09-12-2018, 21:48:49
    #6
    Baştan aşağı saçma sapan bir konu olmuş.

    Burada sadece beyler yok bu bir.
    Amele aramıyorsunuz, yazar arıyorsunuz bu iki.
    4 aylık R10 üyeliğinle seni kimsenin tanıdığı falan yok bu üç.
    Önce Türkçeyi ve insanlara saygı duymayı öğren bu dört.
    Bu üyeyle çalışacak yazarların aklından şüphe ederim, bu da beş!
  • 09-12-2018, 22:00:12
    #7
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan aşağı saçma sapan bir konu olmuş.

    Burada sadece beyler yok bu bir.
    Amele aramıyorsunuz, yazar arıyorsunuz bu iki.
    4 aylık R10 üyeliğinle seni kimsenin tanıdığı falan yok bu üç.
    Önce Türkçeyi ve insanlara saygı duymayı öğren bu dört.
    Bu üyeyle çalışacak yazarların aklından şüphe ederim, bu da beş!
    şimdi öncelikle hoş geldiniz
    1: ben burda amale aradımı söylemedim
    2: 4 aylık üyemişimya sizde malum 10 yıllık üyesiniz ama arada şu farkı gördüm terbiyesiz ce konu baltalıyorsunuz
    3: türkçeye ve insanlara saygı duyma konusunda şüphesizki saygım hep sonsuz
    4: benle çalışan kişiler dikkat etsin demişsiniz

    benimle çalışan firmalar sana beni anlatsınlar ödeme veya onlara karşı saygızlım olmuşmu

    @cerezos; @Brenline; @EMSAL; @bayraktar; @SeoRehberi; @PixelGraph; güzel abilerim ve kardeşlerim büğüne kadar size hem ödeme konusunda hemde saygızca davrandım oldumu bir hatamı gördünüzmü

    son olarak

    6: sizde bayan olarak konuyu farklı yere çekmeyin olurmu ticaretinizi yapın
  • 09-12-2018, 22:01:10
    #8
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    not: Ödeme Her Ayın Sonunda Yapılacaktır Kim OLursa olsun Önden Ödeme Atmam Sonradan Onun Peşinden Koşamam uğraşamam

    dedim şartları karşılacak kişiler özelden iletişime geçsinler
    Controller81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Baştan aşağı saçma sapan bir konu olmuş.

    Burada sadece beyler yok bu bir.
    Amele aramıyorsunuz, yazar arıyorsunuz bu iki.
    4 aylık R10 üyeliğinle seni kimsenin tanıdığı falan yok bu üç.
    Önce Türkçeyi ve insanlara saygı duymayı öğren bu dört.
    Bu üyeyle çalışacak yazarların aklından şüphe ederim, bu da beş!
    Editör aradığını arkadaş zaten belirtmiş, burada yönetici sıfatında olan insanlar ************** yaptı zamanında coşkun hocanın mesajında dahi belirtildi bu illa 2-3 ay bakılmasına gerek yok. Kelime hatası veya cümle yazımında sıkıntı yaşamış olabilir, fakat kendisine "Önce Türkçe"yi öğren gibi bir kaba dayatma yapmanız hiç hoş değil, son olarak avukatımısın diye sorarsan eğer, hayır arkadaşa çalışan bir editörüm. Bu nedenle benim aklımdan şüphe duyacak kadar hadde sahip değilsin "6".

    Bunları yazmamın sebebi son kullandığın kelimelerdir, ya düzeltirsin hocam ya da mesajını report eder şikayette bulunurum direkt bana hakaret etmiş oluyorsun çünkü.
  • 09-12-2018, 22:13:22
    #9
    aynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdi öncelikle hoş geldiniz
    1: ben burda amale aradımı söylemedim
    2: 4 aylık üyemişimya sizde malum 10 yıllık üyesiniz ama arada şu farkı gördüm terbiyesiz ce konu baltalıyorsunuz
    3: türkçeye ve insanlara saygı duyma konusunda şüphesizki saygım hep sonsuz
    4: benle çalışan kişiler dikkat etsin demişsiniz

    benimle çalışan firmalar sana beni anlatsınlar ödeme veya onlara karşı saygızlım olmuşmu

    @cerezos; @Brenline; @EMSAL; @bayraktar; @SeoRehberi; @PixelGraph; güzel abilerim ve kardeşlerim büğüne kadar size hem ödeme konusunda hemde saygızca davrandım oldumu bir hatamı gördünüzmü

    son olarak

    6: sizde bayan olarak konuyu farklı yere çekmeyin olurmu ticaretinizi yapın
    EMSAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Editör aradığını arkadaş zaten belirtmiş, burada yönetici sıfatında olan insanlar ************** yaptı zamanında coşkun hocanın mesajında dahi belirtildi bu illa 2-3 ay bakılmasına gerek yok. Kelime hatası veya cümle yazımında sıkıntı yaşamış olabilir, fakat kendisine "Önce Türkçe"yi öğren gibi bir kaba dayatma yapmanız hiç hoş değil, son olarak avukatımısın diye sorarsan eğer, hayır arkadaşa çalışan bir editörüm. Bu nedenle benim aklımdan şüphe duyacak kadar hadde sahip değilsin "6".

    Bunları yazmamın sebebi son kullandığın kelimelerdir, ya düzeltirsin hocam ya da mesajını report eder şikayette bulunurum direkt bana hakaret etmiş oluyorsun çünkü.
    Size söyleyebileceğim tek şey, "tencere-kapak birbirinizi bulmuşsunuz, mutluluklar"