Merhaba selamlar iyi forumlar. Dün herhangi bir öğrenci kardeşime bu methodu hediye edeceğime dair başlık açmıştım ardından çok fazla pm aldım. https://www.r10.net/mail-hizmetleri/...a-yontemi.html
Çok fazla talep geldiği için methodumu çok uygun bir fiyata satma kararı aldım (200tl). İlgilenen arkadaşlar pm atabilir veya telegramdan yazabilir tg:uunnll06
Cihazın kesinlikle ios olması gerekiyor şimdiden teşekkürler.
Günde 20 mail açma methodu
9
●930
- 08-08-2025, 10:52:37Profilimde mi wpden ulaşabilir misiniz hocamuunnll06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle