Merhaba selamlar iyi forumlar. Dün herhangi bir öğrenci kardeşime bu methodu hediye edeceğime dair başlık açmıştım ardından çok fazla pm aldım. https://www.r10.net/mail-hizmetleri/...a-yontemi.html
Çok fazla talep geldiği için methodumu çok uygun bir fiyata satma kararı aldım (200tl). İlgilenen arkadaşlar pm atabilir veya telegramdan yazabilir tg:uunnll06

Cihazın kesinlikle ios olması gerekiyor şimdiden teşekkürler.