İOS Mail Alınacak
8
●178
- 09-01-2024, 17:33:37Merhaba hocam ios hesaplarda şu sıralar kapanmalar daha sık yaşanıyor. Güncelleme dönemi bitene kadar ios hesaplara yönelmenizi tavsiye etmem ancak karar tabiki sizindir
- 09-01-2024, 17:50:16Neye göre kime göreKriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2024, 17:57:09genel geçer bir durum değil hocam gözlemlediğim bu yönde son dönemde iostan verim alamıyoruz taktir müşterinindirsametemirze adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-01-2024, 18:05:14Gayette verim alıyoruz, üretemeyen nedense kapanıyor vs. diyor.
)
Son 50 stoğumuz kaldı- 350 TL -
Uygunsa wp yazabilirsiniz. Stoklar anlık tüketiliyor. Bilginize. - 09-01-2024, 19:00:53bu arkadaş forumda baya popüler dolandırıcılardan zaten hocamMuratDag adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ayrıca her gün tazelenen günlük 10 bin+ stoğumuz mevcut ufak tefek alımlar işinizi görmüyorsa premium hizmet sunabiliriz sizlere 😊 - 09-01-2024, 19:03:09Eski tarihli gmail arıyorsanız imzamdaki konuyu inceleyebilirsiniz.
- 09-01-2024, 19:07:03Hocam hiç dolandırıcıya denk gelmedimde bu zamana kadar pekte kimler var tanımıyorum. EFT iadesinde bulundum, iadeyi aldım. Teşekkür ederim
Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

