Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam ios hesaplarda şu sıralar kapanmalar daha sık yaşanıyor. Güncelleme dönemi bitene kadar ios hesaplara yönelmenizi tavsiye etmem ancak karar tabiki sizindir
Neye göre kime göre