Merhaba arkadaşlar, eski tarihli gmail alımı yapacağım (minimum 3 ay). İlk alımda totalde 100 adet alım olacak olup ilk parti de 5 adet alınıp bazı denemeler yapılacak. Eğer denemelerden geçerse toplu alım yapılacak.
Alınacak hesaplar USA olarak açılmış hesaplar olmalı.
Tekliflerinizi bekliyorum.
Gmail Hesap Alımı
1
●87
- 04-01-2021, 16:57:23Eski hesaplar var ama TR kurulu, 4-5 aylık gmailler.
Adet fiyatımız 2TL, hepsi sağlam kaliteli maillerdir.