• 04-01-2021, 16:50:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar, eski tarihli gmail alımı yapacağım (minimum 3 ay). İlk alımda totalde 100 adet alım olacak olup ilk parti de 5 adet alınıp bazı denemeler yapılacak. Eğer denemelerden geçerse toplu alım yapılacak.
    Alınacak hesaplar USA olarak açılmış hesaplar olmalı.

    Tekliflerinizi bekliyorum.
  • 04-01-2021, 16:57:23
    #2
    Eski hesaplar var ama TR kurulu, 4-5 aylık gmailler.
    Adet fiyatımız 2TL, hepsi sağlam kaliteli maillerdir.