Merhaba arkadaşlar, eski tarihli gmail alımı yapacağım (minimum 3 ay). İlk alımda totalde 100 adet alım olacak olup ilk parti de 5 adet alınıp bazı denemeler yapılacak. Eğer denemelerden geçerse toplu alım yapılacak.
Alınacak hesaplar USA olarak açılmış hesaplar olmalı.

Tekliflerinizi bekliyorum.