• 31-08-2025, 09:19:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar.kodların bugün bu ay için son kullanım günü kullanmayacak var ise 20tl den tanesini alabilirim. Bugün son gün olduğu için tt prime kodlarını son günü yeni ay da yenilenecek
  • 31-08-2025, 10:43:04
    #2
    20 tl ye Sakız yok 😃
  • 31-08-2025, 10:54:05
    #3
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 tl ye Sakız yok 😃
    Kodların son günü burada ücretsiz paylaşanlar bile oldu. Ben de kullanmayacak olandan Bedava değil de cüzi tutarlar alacağımı söyledim.
    Gereksiz boş yoruma gerek yok
  • 31-08-2025, 10:55:49
    #4
    Myilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kodların son günü burada ücretsiz paylaşanlar bile oldu. Ben de kullanmayacak olandan Bedava değil de cüzi tutarlar alacağımı söyledim.
    Gereksiz boş yoruma gerek yok
    Hocam neden alındınız ki? En kötü bi sigara parası verseydiniz 😊 Neyse.
  • 31-08-2025, 11:19:35
    #5
    Elimde var espressolab 1 tane akbanktan alınma son günü 30 eylğl galiba 20 tlden satabilirim
  • 31-08-2025, 11:23:55
    #6
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam neden alındınız ki? En kötü bi sigara parası verseydiniz 😊 Neyse.
    Üstad zaten çok ucuzdan alıyordum bu konuyu açma sebebim bugün tt prime son günü kod yanacak adam gidemeyecekse isterse alabilirim demek istedim.
  • 31-08-2025, 14:17:06
    #7
    Myilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar.kodların bugün bu ay için son kullanım günü kullanmayacak var ise 20tl den tanesini alabilirim. Bugün son gün olduğu için tt prime kodlarını son günü yeni ay da yenilenecek
    Uygun fiyatlı bir teklif iletildi.
  • 31-08-2025, 16:31:04
    #8
    Ücretsiz vereceğim. Bana ulaşın lütfen
  • 31-08-2025, 18:12:43
    #9
    eryardimci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretsiz vereceğim. Bana ulaşın lütfen
    Teşekkürler hocam